Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

LIEBSTER BLOG AWARD!!!

 

 
Για εμας τα διδυμακια κυκλοφορει μια φημη, οτι ειμαστε λεει αναβλητικοι!
Ε ναι λοιπον ειμαστε! Αλλα! Αλλα! Αμα πουμε οτι κατι θα κανουμε, θα ερθει η στιγμη που θα το κανουμε. Ειναι να μην το πουμε, να μη δωσουμε λογο πως το λενε! Τωρα, αν το κανουμε με 7 μηνες καθυστερηση... αλλο καπελο! Ελα μωρε... τι ειναι 7 μηνες μπρος στην αιωνιοτητα;;;;

Χωρις περαιτερω καθυστερηση λοιπον, αγαπητοι μου μπλογκοφιλοι, παραλαμβανω με μεγαλη χαρα και ευχαριστηση το βραβειο Liebster Award που ειχε την ευγενη καλοσυνη να μου προσφερει η Μαρινα απο το blog το e-periodiko μας

Η διαδικασια απλη, 10 ερωτησουλες να απαντηθουν και 10 μπλογκ να προταθουν για να παραλαβουν με τη σειρα τους το βραβειο, με μοναδικο ορο να εχουν κατω απο 200 οπαδους.
Παμε λοιπον, με τις ερωτησεις:

1. Εχετε σκεφτει ποτε να αλλαξετε το ονομα του μπλογκ σας;
Οχι, δεν νομιζω οτι καποιο αλλο ονομα θα μπορουσε να εκφρασει καλυτερα το χαρακτηρα η τις διαθεσεις μου.

2.Ποσο εχει αλλαξει η καθε σας μερα απο την πρωτη φορα που πατησατε το πληκτρο Δημοσιευση;
Πολυ! Η μερα αυτη ηταν πριν αρκετο καιρο, για την ακριβεια πριν 8,5 ολοκληρα χρονια! Προκειται για το πρωτο μου μπλογκ Butterfly's World. Απο τοτε εχοω δημιουργησει αλλα 2 και εχω συμμετασχει σε ενα συλλογικο, αλλα αυτο το πρωτοτοκο παιδι μου παραμενει η αδυναμια μου και το σημειο αναφορας. Καθε μου αναρτηση, απο την πιο σοβαρη ως την πιο χιουμοριστικη ειναι ενα κομματι της ψυχης μου που επελεξα να μοιραστω με ανθρωπους που γνωριζω μονο διαδικτυακα κι ειχα ευτυχως την τυχη να πεσω σε εξαιρετικους ανθρωπους που εκτιμησαν το πολυ η το λιγο που ειχα να δωσω. Νιωθω οτι μεσα απο αυτη τη διαδικασια εχω γινει καλυτερος ανθρωπος!

3. Οταν δεν εχετε εμπνευση, που καταφευγετε για να τη βρειτε και να αλλαξει η διαθεση σας;
Πουθενα. Αν δεν εχω εμπνευση δεν γραφω απλα. Δεν βλεπω το μπλογκ ως μια υποχρεωση, αλλα ως μια δραστηριοτητα που με γεμιζει, με χαλαρωνει και με διασκεδαζει. Αν δεν εχω κατι να πω, μπορει  να μην κανω αναρτηση και μηνες ακομα! Κι αν εχω πολλα να πω, μπορει να γραφω διαρκως!

4. Εχετε σκεφτει να ασχοληθειτε επαγγελματικα με το μπλογκινγκ;
Δεν ξερω πως θα μπορουσε να γινει αυτο. Αν ειχα γνωσεις τεχνικες, ισως θα μπορουσα να ασχοληθω επαγγελματικα με τη δημιουργια, το σχεδιασμο η την τεχνικη υποστηριξη ενος μπλογκ. Αλλα επαγγελματιας μπλογκερ, σε καμια περιπτωση! Ενα επαγγελμα δημιουργει υποχρεωσεις. Αναγκαζεσαι να γραφεις κι ας μην εχεις τι να πεις η ακομα αναγκαζεσαι να γραφεις η να μη γραφεις συγκεκριμενα πραγματα. Το μπλογκ μου ειναι το ημερολογιο μου, η διαφυγη και η ψυχοθεραπεια μου, αλοιμονο αν γινει ποτε δουλεια!

5. Ποια ειναι η γνωμη σας για τους Ελληνες μπλογκερς σε σχεση με τους ξενους;
Δεν εχω αποψη, καθως δεν παρακολουθω ξενους μπλογκερς, με εξαιρεση τον Paulo Coehlo και το Post Secret. Η ελληνικη μπλογκοσφαιρα μου θυμιζει μια κλασικη γειτονια, με ολων των ειδων τους γειτονες, μια μικρογραφια της κοινωνιας μας δηλαδη, οπου συναντας τα παντα και τους παντες κι επιλεγεις τις συναναστροφες σου με βαση τι σου ταιριαζει.

6. Ποσο γεματη ειναι η μερα σας; Τι κανετε στον ελευθερο χρονο σας;
Πολυ γεματη! Ο ελευθερος χρονος μου ειναι πολυ λιγος. Ενα μερος αφιερωνω να σερφαρω στο ιντερνετ, ενα αλλο να διαβαζω και να γραφω. Το μεγαλυτερο μερος του ελευθερου χρονου μου ομως το διεκδικει δικαιωματικα ο 5χρονος γιος μου!

7.Σε ενα ονειρο που θα ταξιδευατε; Σε ποια χωρα θα ησασταν και τι θα θελατε να κανετε;
Θα ταξιδευα σε ολο τον κοσμο! Θα μπορουσα να πεταξω και θα γυριζα καθε γωνια της γης! Θα αναμειγνυομουν με τους ντοπιους, θα μυριζα τα αρωματα και θα ρουφουσα τα χρωματα και τις μουσικες! Θα αραζα οπωσδηποτε διπλα στο κυμα πανω σε μια παραδεισενια παραλια και θα εκλεινα τα ματια για να νανουριστω απο τον παφλασμο!

8. Το ποτηρι το βλεπετε μισοαδειο η μισογεματο;
Συνηθως μισογεματο!!!

9. Διαλεξτε: Ελληνικη, Μεξικανικη η Ασιατικη κουζινα;
Ελληνικη σαφως, καθως αυτη μου ειναι πιο οικεια! Αλλα με χαρα δοκιμαζω ο,τιδηποτε καινουργιο η διαφορετικο σε γευση!

10. Αγαπημενο στυλ διακοσμησης;
Αναλογα τη διαθεση! Αλλες φορες θελω μινιμαλ, παλ αποχρωσεις, ξυλο και πολυ λευκο. Αλλοτε παλι πιο ρομαντικα, φλοραλ και εντονα χρωματα. Αλλες φορες πιο παραδοσιακα, με στοιχεια παλιου χωριατικου η νησιωτικου σπιτιου. Το ξυλο παντως το λατρευω, καθως και ο,τι μου θυμιζει θαλασσα!

Και τωρα, παμε στο δευτερο κομματι, να προτεινουμε 10 μπλογκ με λιγοτερους απο 200 αναγνωστες! Χαριζω λοιπον με αγαπη και εκτιμηση το Liebster Blog Award στα παρακατω μπλογκ:

 Η Θαλασσα των Ονειρων μου
Craftland
Aντιθετοι Κοσμοι
Αγρυπνος
Η Λιζα και ολοι οι αλλοι
Στη χωρα της Ληθης 
Λογισμων Αραξοβολι
Ο Βασιλιας Της Μοναξιας
Στον Πηγαιμο για την Ιθακη
Του Mahler το καγκελο

Ειναι ολα υπεροχα μπλογκ, πολυ ξεχωριστα, που αξιζει αν δεν τα ξερετε να τα γνωρισετε!

Αγαπημενη Μαρινα, σε ευχαριστω παρα πολυ για το ομορφο δωρο σου!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
ΥΓΕΙΑ,, ΑΓΑΠΗ, ΓΑΛΗΝΗ, ΧΑΡΑ 
ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

18 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου!! Θα προσπαθήσω να μην το καθυστερήσω. . Χα χα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Θα ανταποκριθώ τάχιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκό μου Χριστινάκι, πόσο χαίρομαι που σε γνώρισα λίγο καλύτερα με τις απαντήσεις σου!!! Όμορφη μου πεταλούδα, σ' ευχαριστώ που ήρθες να ξαποστάσεις τα φτερά σου στο διαδικτυακό αυτό λουλουδάτο σπιτάκι!!! Να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις να πετάς στον ουρανό της φαντασίας και της χαράς!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινακι μου εγω ευχαριστω! Και για το βραβειο και κυριως για την υπομονη! Επισης, που εισαι παντα εδω με τον καλο σου λογο!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ, Χριστίνα. Επειδή κι εγώ είμαι αναβλητικός τύπος, θα το σημειώσω στο κινητό μου, ώστε να μου το υπενθυμίσει μέσα στο σ/κ.
    Καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ Πεταλούδα μου για το βραβειάκι!
    Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου! :)
    Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή με την οικογένεια σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντάξει... δεν έκλεισε ο χρόνος, οπότε δεν καίγεσαι!χαχαχα!
    Άπειρα ευχαριστώ Χριστίνα μου... είναι το λιγότερο που μπορώ να εκφράσω τη χαρά και την τιμή που μου έδωσες με αυτήν την ευχάριστη πρόκληση! Και βέβαια θα απαντήσω...
    Οι απαντήσεις όταν είναι βγαλμένες απ' την καρδιά είναι όμορφες! Φαίνονται ξεκάθαρα κι απ' τις δικές σου... λόγια απλά, ανθρώπινα και σταράτα!
    Και πάλι σ' ευχαριστώ πολύ που με θυμήθηκες!!!
    Να 'σαι πάντα καλά!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογια απλα ανθρωπινα και σταρατα! Ααααυτο!
      Οχι δηλαδης, γιατι μας εχουν βγαλει κι ονομα οτι ειμαστε λεει διπροσωποι!!! Ακους εκει!
      Καλο ΣΚ!

      Διαγραφή
  7. Το βλέπω κι εγώ συναισθηματικά. Blogging και κέρδος δεν συμβαδίζουν. Γιατί άμα ανακατωθούν δεν γράφεις εσύ αλλά τα φράγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α γεια σου! Και καθε μερα τοσα ανεχομαστε για τα φραγκα, ας αφησουμε και κατι αμολυντο!

      Διαγραφή
  8. Α μην ανησυχείς, οι τοξότες κι αν είμαστε αναβλητικοί...πάντα όμως κάνουμε αυτά που είπαμε πως θα κάνουμε!!
    Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα καλύτερα μέσα από τις απαντήσεις σου!
    Καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστίνα σε βρήκα στο φεις, να τα λέμε και εδώ... (που και που, δεν κυκλοφορώ πολύ.. )...
    εδώ Λαμπρινή και...
    καλη σου επιτυχία!!!
    ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ, χαρηκα που σε βρηκα, Butterfly μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εδώ να δεις καθηστερηση.. Χριστινα μου...μην λες για την δική σου!!
    Τα θυμαμαι αυτά τα βραβεια οταν μου το ειχαν στείλει και μενα .. γνωριζόμαστε λιγο καλυτερα απο τις απαντησεις σου ..δεν εχω φεης μπουκ και πολλες φορες μαθαινω πραγματα πολύ καθυστερημενα φιλη μου να περρνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή